Fragt og retur

Fragt

Vi tilbyder GRATIS fragt og retur til nærmeste GLS pakkeshop eller hjem til din privat adresse, i hele Danmark (få undtagelser, som vil fremgå af varens beskrivelse).

Returnering

Skulle du fortryde dit køb, har du altid 14 dages fortrydelsesret fra modtagelsen af din ordre til at returnere den til os.

Du kan vælge at sende den til vores adresse eller komme personligt forbi i vores fysiske butik i Nakskov.

Hvis du mod forventning har modtaget en forkert fremsendt vare, bedes du kontakte os, inden du sender retur.

Hvis du returnerer ved at nægte modtagelse af pakken eller undlader at afhente pakken hos GLS, fratrækker vi kr. 50,- fra returbeløbet.

Varen skal returneres i væsentlig samme stand og mængde som ved modtagelsen. Hvis du f.eks. har modtaget en skotøjsæske, bedes du pakke den ind og ikke skrive eller tape direkte på den, så den bliver ødelagt. Hvis dette er tilfældet vil der blive fratrukket 10% af varens pris ved refundering.

Du kan benytte dig af vores gratis returlabel, som er med tracking nummer. Kontakt os på telefon 54920187, mellem kl. 10.00 - 17.00

Vi behandler din returpakke indenfor 1 uge, hvor beløbet vil blive tilbageført til det anvendte betalingskort ved købet, og du vil i den forbindelse modtage en email fra os. I travle perioder kan der gå op til 14 dage.

Ombytning

Ved ønske om ombytning til anden vare, skal du selv foretage en ny bestilling på webshoppen. 

Returadresse:
Kræmmerhuset
Nygade 2
4900 Nakskov

OBS: Vi afhenter ikke returpakker på posthus, pakkeshops o.lign - alt skal leveres på vores adresse.

Hvis du sender pakken fra et land udenfor EU, er det vigtigt, at du skriver vores CVR nummer (20015896) udenpå pakken samt noterer, at det er retur-varer. Ellers bliver pakken pålagt told og vil blive returneret til dig af det danske toldvæsen.

Gratis afhentning

Du kan afhente dine web-ordrer i vores fysiske butikker i Nakskov inden for vores åbningstider.

Levering

Ordrer sendes som udgangspunkt inden for 1-3 hverdage. Dog kan der i travle perioder forekomme yderligere forsinkelser – under f.eks. kampagner, lagersalg, ferie og sygdom.

Oversolgte & udsolgte varer

Vi tager forbehold for fejl og udsolgte varer. Vi gør hvad vi kan for at undgå dette. Hvis din vare er udsolgt, giver vi besked på telefon eller mail.